Brothers in RAW Jaaroverzicht - Trees Rommelaere

December 29, 2017

Nog een fotografe die er dit jaar is bijgekomen en al zeer veel concerten voor ons heeft gedaan is Trees. Met bijna wekelijks een nieuw fotoverslag was ze in 2017 sowieso onze fotograaf met het meeste aantal concerten op de teller, waarvoor onze grote dank!

Haar Jaaroverzicht kon dan ook niet ontbreken in het rijtje.

Alles was goed, fun, nieuw voor mij bij BIR, half maart begonnen met het Blues Fesival in Zomerloos en dan …..meer en meer en meer.

In kleine en grote zalen , Badabing, Grote Post , De Zwerver , Ancienne Belgique , De Piek Vlissingen, Manuscript , N9 Eeklo , Brielpoort Deinze , Democrazy Gent , Baranquilla Middelkerke , Vestrock Hulst (NL) , Roma  Borgerhout , Roeselaere Batjes ,
De Lombarde , Comptoire Des Arts Brugge , Gent Jazz , Dranouter Festival , Bikersloft  , Plectrum Festival , Culembourg Blues (NL),  Staf Versluys Bredene , De Kelk Brugge , Cowboys Up Waardamme , Spirit of 66 Verviers , Daverend , Brugge , De Trappist  Brugge , De Kleine Beer  Beernem , Banana  Peel Ruiselede , Rolling Stones dag Knokke – Heist , Molenhuis Brugge .

Veel groepen hebben mij kunnen bekoren , met dank aan Teenage Head music voor The Delta Saints , Josh Hoyer , Hogjaw , Robert John & The Wreck , Steepwaterband en Hannah Wicklund ;

De festivals , Vestrock , Dranouter , WFestival , Plectrum Festival , Gent Jazz ….

De vele Blues bands en muzikanten die ik heb mogen horen en ontmoeten vooral in de Comptoire des Arts .

Het is moeilijk te kiezen als er maar 3 mogen zijn …

Daarom alleen mij 3 beste foto’s …

Kommilfoo - Dranouter 2017

Rival Sons - Vestrock 2017